נא לקרוא לפני השימוש באתר את התנאים לשימוש באתר והשירות שאנו מפיקים עבורך, התקנון נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד. התקנון עשוי להשתנות מזמן לזמן לכן המשיכו לקרוא תקנון זה לפני כל שימוש באתר. עצם השימוש באתר מהווה אישור שאכן קראת את תקנון האתר והנך מסכים לו. אם אינך מסכים לחלק או לכל הכתוב בתקנון זה הינך מתבקש שלא לעשות שימוש באתר או לבצע רכישה.

מטיילים בהודו נוסדה מתוך קבוצת הפייסבוק מטיילים בהודו.
מטיילים בהודו הינה גורם מקשר לשירות בירוקרטי לאשרת שהייה בין ממדינות המזרח.
האתר של מטיילים בהודו הוא: https://www.metailim-hodu.co.il
האתר הוא האתר הרשמי של קבוצת הפייסבוק הודו – מטילים בהודו ולהלן כל ביטוי של שם מטיילים בהודו נסמך לכתובת האתר הנ"ל.
אנו מצידנו מתחייבים לעשות עבורכם את המיטב שאנו יכולים.

ויזה להודו לשנה בדרכון

שירות ויזה להודו לשנה בדרכון באתר מטיילים בהודו

  1. שירות הויזה באתר הוא לדרכון ישראלי בלבד.
    מחירי הויזה לדרכון ישראלי: 700 ש"ח.
  • השירות שלנו: אנו גורם מקשר, אנו מפנים עבורכם את הבקשה לויזה להודו דרך חברת ש.מ אשרות להוצאת ויזה להודו.
  • לאחר שמילאתם את פרטיכם בטופס שבאתר וביצעתם תשלום באתר אנו שולחים לך מייל עם דרישות למילוי עבור השלמת ההליך הבירוקרטי להנפקת ויזה להודו בדרכון וטופס להזמנת שליח לאיסוף הדרכון.
  • מרגע שהשלמת את כל הדרישות יוזמן לך שליח לאיסוף הפרטים המצויינים במייל.
  • קבלת הויזה או סירוב קבלת הויזה נמצאת אך ורק באחריות רשויות ההגירה ההודית בלבד. לנו או לכל אדם או חברה אחרת אין שום שיקול דעת באישור או סירוב הויזה להודו. אישור הויזה להודו או סירוב הויזה להודו נתון בידי משרד ההגירה ההודי ונתון לשיקול דעתו הבלעדית בלבד.
  • לתשומת לבכם – אחריות הלקוח לבדוק את תקינות הויזה ותוקפה בעת קבלת הויזה! למטיילים בהודו לא תהיה אחריות על הפרטים שהוזנו על ידי מגיש הבקשה.

עצם הגשת הבקשה באתר מטיילים בהודו הנך מצהיר:

    1. אני מצהיר/ה בזאת כי המידע שמסרתי למטיילים בהודו נכון ואמיתי.
    2. אני מצהיר/ה כי עברתי על הפרטים שהזנתי ובדקתי כי לא נפלה טעות אפילו בספרה אחת. ידוע לי כי במקרה והמידע שמסרתי ימצא שגוי או מזויף בכל שלב, אני אחראי לתביעה משפטית ואזרחית / גירוש / מניעה או כל פעולה אחרת כפי שתתאים על ידי ממשלת הודו או מטיילים בהודו.
    3. אני מאשר/ת בזאת כי לא תהיה לי שום טענה אזרחית או משפטית כנגד מטיילים בהודו או גורם אחר הקשור למטיילים בהודו, ובנוסף אני מסיר/ה ממטיילים בהודו כל אחריות לבדיקת פרטי האישיים. במקרה של טעות באחד מהפרטים שהזנתי האחריות לנזקים שייגרמו לי במישרין או בעקיפין כתוצאה מכך תהיה עליי בלבד ללא שום טענות כלפי מטיילים בהודו.
    4. אני מצהיר/ה כי אני לא שוהה כעת בהודו.
    5. אני מאשר/ת בזאת כי כל הפרטים שנשלחו אודותיי נכונים, יש לי דרכון בתוקף מינימום לשנה מיום הנחיתה במדינה, ושני דפים ריקים בדרכון.
    6. ידוע לי כי אי מענה במייל לאחר 24 שעות לכל בקשה מצוות האתר יגרום לביטול הויזה ע"י מטיילים בהודו וכספי יוחזר לי בניקוי עמלת שירות טיפול בסך 100 שקלים.

אובדן דרכון באשמת מטיילים בהודו או ספק מטעמנו:

מרגע ששלחתם את דרכונכם לשליח שלנו דרכונכם באחריות דואר ישראל עד שיגיע אלינו, מרגע שהגיע אלינו דרכונכם באחריותינו, כנ"ל גם לגבי החזרת הדרכון.

  1. אובדן הדרכון בחזקת דואר ישראל – דואר ישראל אחראי לפצות את בעל הדרכון ע"פ תקנון החברה שמופיע באתר דואר שליחים.
  2. אובדן הדרכון בחזקת מטיילים בהודו – מטיילים בהודו אחראית לספק לבעל הדרכון תשלום כספי עבור רכישת דרכון חדש. בהצגת חשבונית מס / קבלה על רכישת הדרכון החדש, החשבונית צריכה להיות על שם מטיילים בהודו. תשלום עבור הדרכון יסופק למטייל בתוך 30 ימים מרגע קבלת החשבונית מס קבלה על ידי בעל הדרכון.
  3. אובדן דרכון בחזקת ש.מ אשרות – הפיצוי ההתנהלות של בעל הדרכון מולם בכפוף לתנאי החברה.

 עם זאת, מטיילים בהודו לא תהיה אחראית לנזקים שנגרמו במישרין או בעקיפין בעקבות אובדן הדרכון, (למשל דחיית/ביטול טיסות, או ביטול/דחיית ביטוח נסיעות לחו"ל וכדומה). ט.ל.ח

איסוף ומשלוח דרכון לויזה רגילה להודו

אנו עושים כל שביכולתנו, כדי לשלוח את ההזמנות במועד המוקדם ביותר האפשרי. במידה ונראה שיש עיכוב כלשהו, אנו ניצור אתכם קשר טלפוני / או בדוא"ל שסיפקתם ולתת לכם מידע עדכני בנוגע לסטטוס הבקשה שלכם. 

ויזה להודו לשנה אלקטרונית

שירות ויזה להודו לשנה אלקטרונית באתר מטיילים בהודו

  1. שירות הויזה באתר הוא לדרכון ישראלי ומגוון דרכונים זרים המופיעים בדף המוצר.
    מחירי הויזה לדרכון ישראלי: 420 ש"ח.
    מחיר הויזה לדרכון זר: 500 ש"ח.
    מחיר הויזה לדרכון ארגנטינאי 100 ש"ח.
  • השירות שלנו: אנו גורם מקשר, אנו מפנים עבורכם את הבקשה האלקטרונית להוצאת ויזה אלקטרונית ע"י הרשויות ההודיות.
  • לאחר שמילאתם את פרטיכם בטופס שבאתר וביצעתם תשלום באתר אנו מעבירים את בקשת הויזה שהגשת לרשויות הגירה ההודית.
  • קבלת הויזה או סירוב קבלת הויזה נמצאת אך ורק באחריות רשויות ההגירה ההודית בלבד. לנו או לכל אדם או חברה אחרת אין שום שיקול דעת באישור או סירוב הויזה להודו. אישור הויזה להודו או סירוב הויזה להודו נתון בידי משרד ההגירה ההודי ונתון לשיקול דעתו הבלעדית בלבד.
  • לתשומת לבכם – אחריות הלקוח לבדוק את תקינות הויזה ותוקפה בעת קבלת הויזה! למטיילים בהודו לא תהיה אחריות על הפרטים שהוזנו על ידי מגיש הבקשה.

עצם הגשת הבקשה באתר מטיילים בהודו הנך מצהיר:

    1. מצהיר/ה בזאת כי המידע שמסרתי למטיילים בהודו נכון ואמיתי.
    2. אני מצהיר/ה כי עברתי על הפרטים שהזנתי ובדקתי כי לא נפלה טעות אפילו בספרה אחת. ידוע לי כי במקרה והמידע שמסרתי ימצא שגוי או מזויף בכל שלב, אני אחראי לתביעה משפטית ואזרחית / גירוש / מניעה או כל פעולה אחרת כפי שתתאים על ידי ממשלת הודו או מטיילים בהודו.
    3. אני מאשר/ת בזאת כי לא תהיה לי שום טענה אזרחית או משפטית כנגד מטיילים בהודו או גורם אחר הקשור למטיילים בהודו, ובנוסף אני מסיר/ה ממטיילים בהודו כל אחריות לבדיקת פרטי האישיים. במקרה של טעות באחד מהפרטים שהזנתי האחריות לנזקים שייגרמו לי במישרין או בעקיפין כתוצאה מכך תהיה עליי בלבד ללא שום טענות כלפי מטיילים בהודו.
    4. אני מצהיר/ה כי אני לא שוהה כעת במדינה שאליה אני מגיש את בקשת הויזה.
    5. אני מאשר/ת בזאת כי כל הפרטים שנשלחו אודותיי נכונים, יש לי דרכון בתוקף מינימום לחצי שנה או שנה (תלוי בסוג הויזה) מיום הנחיתה במדינה, ושני דפים ריקים בדרכון.
    6. ידוע לי כי אי מענה במייל לאחר 24 שעות לכל בקשה מצוות האתר יגרום לביטול הויזה ע"י מטיילים בהודו וכספי יוחזר לי בניקוי עמלת שירות טיפול בסך 100 שקלים.

ביטול רכישה במועד הקבוע בחוק

מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצר שנרכש באתר מטיילים בהודו

בישראל החוק מאפשר לבטל עסקה מכל סיבה שהיא בתקופת זמן מסויימת, זאת אומרת, שאם החלטתם מכל סיבה שהיא לבטל את קנייתכם, זכותכם על פי חוק הגנת הצרכן לבטל את הקנייה בזמן הנקוב בחוק ולהחזיר את המוצר שרכשתם ולקבל זיכוי כספי או זיכוי לרכישה חוזרת.

לצערנו בארצות שאיתם אנו עובדים אין את האופציה לביטל עסקה או להחזרים כספיים / זיכוי, לכן:

מכיוון שרשות ההגירה ההודית, ושאר ספקי השירות במזרח אינם מחזירים כספים לאחר ביצוע התשלום אנו נאלצים לנקוט במדיניות של אי החזרת כספים לרכישות שהוגשו באתר. לכן יש לשלוח לנו מיידית את בקשתך לביטול העסקה לפני שאנו נגיש את הבקשה בשמך.

  • במידה ואכן נשלחה בקשה לביטול הויזה מיד לאחר התשלום על ידי מגיש הבקשה, בקשת הויזה תבוטל ומגיש הבקשה יזוכה כספית דרך אמצעי התשלום ששילם באתר בניקוי כספי בסך 100 שקלים בגין דמי טיפול, וזאת בתנאי שלא נשלח למגיש הבקשה הודעה ממטיילים בהודו שבקשתו לויזה נשלחה לגורם הרלוונטי.

מתן הודעת ביטול על ידי קונה

בהודעת הביטול יש לציין את הפרטים הבאים:

  1. מספר עסקה ושם המוצר הנרכש.
  2. שם הלקוח.
  3. מספר תעודת זהות.
  4. מועד הרכישה.
  5. מספר החשבונית/קבלה.
  6. דרכי התקשרות עם הלקוח הכוללים טלפון ודוא"ל.

קונה המבקש לבטל עסקה רשאי לעשות זאת בהודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הקבועות בחוק, ובכלל זה:

  1. במייל: metailim.hodu@gmail.com
  2. בהודעת פייסבוק בדף שלנו
  3. בהודעת צור קשר שבאתר.

חשוב להדגיש: שלאחר שקיבלנו מכתב אישור ממחלקת ההגירה שהבקשה הוגשה, לא נוכל לבטל את בקשת הויזה או להחזיר לך את התשלום שביצעת.

ביטול עסקה / בקשה לויזה / קנייה באתר / קוד קופון / על ידי מטיילים בהודו

מטיילים בהודו שומרת לעצמה את הזכות לבטל מיידית כל עסקה או בקשה לויזה שהוגשה באתר, לרבות קוד קופון ששלחה ללקוחותיה בכל זמן ומכל סיבה שתחפוץ ומבלי הצורך בהסברים או פיצויים.

מטיילים בהודו דורשת מלקוחותיה לגלות אחריות ורצינות לפרטיהם האישיים, ולכן במידה ולקוח שמילא פרטים באתר שלא לפי ההוראות באתר בקשתו תבוטל על ידי מטיילים בהודו וכספו יוחזר לו בכפוף למדיניות ביטול עסקה באתר.

מטיילים בהודו אינה אחראית לתוכן שסופק על ידי הלקוח בפרט לתמונות לא תקינות העלולות לגרום לדחייה בבקשת הויזה. עם זאת, מטיילים בהודו עושה מעבר למצופה ממנה ובודקת את איכות התמונות ותקינותם, זאת למרות שאינה צריכה לעשות כך. ולכן תמונות שאינן תקינות יגרמו לביטול העסקה על ידי מטיילים בהודו.

עם זאת, ידוע למטיילים בהודו כי ביטול עסקה באתר משמעותה טרחה עבור מגיש הבקשה ולכן מטיילים בהודו תבקש ממגיש הבקשה לספק תמונות חדשות בתוך 24 שעות דרך המייל למרות שאינה מחוייבת בכך. במידה והלקוח לא יגלה רצינות ואינו יספק את הדרישות, מטיילים בהודו תבטל את העסקה בכפוף למדיניות ביטול עסקה באתר, וללא כל הודעה מראש.

זמן הגשת בקשות ויזה באתר מטיילים בהודו

זמן הגשת הבקשה לויזה באתר על ידי מטיילים בהודו הוא כ5 ימי עסקים, (למעט סופי שבוע שהם מיום חמישי עד ראשון, וחגים הודים, וייטנאמים ויהודים) את זמן הגשת הבקשה צריך לחשב מיום העסקים הבא, וזאת בתנאי שהמסמכים מועברים תקינים והתשלום בוצע לאתר מטיילים בהודו בהצלחה.

זמני שירות שלנו הם: ימי ראשון עד חמישי מהשעה 8:00 בבוקר ועד 17:00 בצהרים (שעון ישראל).

לאחר ביצוע תשלום באתר מטיילים בהודו ולאחר שאושר על ידינו שכל הפרטים תקינים, הבקשה עוברת לגורם הרלוונטי. אתר מטיילים בהודו לא יהיה אחראי לכל עיכובים שנגרמו לך כתוצאה מביטולים, הפסדים כספיים ואחרים בשל הטיפול של מטיילים בהודו או גורם אחר מטעמיה בן במישרין ובן בעקיפין.

תשלום באתר מטיילים בהודו

התשלום באתר מטיילים בהודו מתבצע דרך פייפאל או בהעברה בנקאית. פרטי האשראי שהזנת אינם נשמרים באתר מטיילים בהודו ואינם מגיעים אלינו.

הסליקה דרך פייפאל הינה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר. פייפאל היא החברה הגדולה והמאובטחת בעולם לביצוע תשלומים מאובטחים דרך האינטרנט. פייפאל נותנת את הדרך הבטוחה והנוחה ביותר כיום גם לקונה וגם למוכר לביצוע וקבלת תשלומים באינטרנט.

המנויים לשירות פייפאל יכולים לשלם ולקבל תשלום באופן קל ובטוח מבלי לחשוף אף מידע פיננסי שקשור אליהם. עם פייפאל באתר מטיילים בהודו ניתן לשלם עם כל כרטיס אשראי בדרך המאובטחת ביותר בעולם וללא שום חשש לכספכם או פרטיותכם.

היקשרות, אמינות, הצהרת פרטיות, ומידע כללי

היקשרות.

עצם זה שאתה מספק לנו פרטים וע"י שליחתם אלינו באמצעות האתר אתה נותן את רשותך והסכמתך לכך שנוכל ליצור איתך קשר באמצעות כל הפרטים שסיפקת ונוכל לשלוח אלייך בעתיד דברי פרסום ומבצעים. אם אינך מעוניין בכך בבקשה עדכן אותנו דרך אמצעי הקשר שבאתר.

כל שימוש באתר מחייב את הלקוח בהצהרה זו:

  1. מצהיר/ה בזאת כי המידע שמסרתי למטיילים בהודו נכון ואמיתי.
  2. אני מצהיר/ה כי עברתי על הפרטים שהזנתי ובדקתי כי לא נפלה טעות אפילו בספרה אחת. ידוע לי כי במקרה והמידע שמסרתי ימצא שגוי או מזויף בכל שלב, אני אחראי לתביעה משפטית ואזרחית / גירוש / מניעה או כל פעולה אחרת כפי שתתאים על ידי ממשלת הודו או מטיילים בהודו.
  3. אני מאשר/ת בזאת כי לא תהיה לי שום טענה אזרחית או משפטית כנגד מטיילים בהודו או גורם אחר הקשור למטיילים בהודו, ובנוסף אני מסיר/ה ממטיילים בהודו כל אחריות לבדיקת פרטי האישיים. במקרה של טעות באחד מהפרטים שהזנתי האחריות לנזקים שייגרמו לי במישרין או בעקיפין כתוצאה מכך תהיה עליי בלבד ללא שום טענות כלפי מטיילים בהודו.
  4. אני מצהיר/ה כי אני לא שוהה כעת במדינה שאליה אני מגיש את בקשת הויזה.
  5. אני מאשר/ת בזאת כי כל הפרטים שנשלחו אודותיי נכונים, יש לי דרכון בתוקף מינימום לחצי שנה או שנה (תלוי בסוג הויזה) מיום הנחיתה במדינה, ושני דפים ריקים בדרכון.
  6. ידוע לי כי אי מענה במייל לאחר 24 שעות לכל בקשה מצוות האתר יגרום לביטול הויזה ע"י מטיילים בהודו וכספי יוחזר לי בניקוי עמלת שירות טיפול בסך 100 שקלים.

אמינות

עצם זה שהנך מגיש את הטופס שבאתר אתה מאשר שכל הפרטים שהעברת אלינו הינם אמיתיים ונכונים. כל טעות או זיוף בפרטים שסיפקת לנו עלולים לשמש נגדך. למטיילים בהודו לא תהיה שום אחריות לפרטים שסופקו על ידך.

הצהרת פרטיות

ידוע לנו כי המידע שסיפקת באתר הוא מידע פרטי וחסוי. אנו שומרים את הפרטים במקום מאובטח וללא שום גישה (פרט להגשת הויזה). המידע שתספק עבורנו יועבר אך ורק לרשויות ההגירה ההודיות, להם בלבד או עבורנו לצורך הגנה משפטית.

ראה את הצהרת הפרטיות שבאתר מטיילים בהודו ושים לב שהנך מסכים להתחייב בעת השימוש באתר. כל התקנון הפרטיות הוא חלק בלתי נפרד מההסכם הזה.

כרטיס טיסה פקטיבי מידע וביטול.

מטיילים בהודו אינה המנפיקה לכרטיס טיסה הפקטיבי, אנחנו הגורם המקשר. עלות כרטיס טיסה פקטיבי באתר מטיילים בהודו הינו 85 ש"ח. אין החזרים כספיים במקרה של ביטול מכיוון שזו מדיניות החברה בחו"ל שדרכה אנו מנפיקים את הכרטיס הפקטיבי.

פרטי תכנית "לא קיבלת לא שילמת!" הסתיימה!

ט.ל.ח. התוכנית הסתיימה והייתה בתוקף מתאריך 1.5.18 ועד לתאריך 22.4.19 והסתיימה. כל בקשת ויזה להודו שתוגש החל מ22.4.19 לא תהיה זכאית להחזר כספי במקרה של סירוב.

הסכם תקנון אתר זה עלול להשתנות או להתבצע בו שינויים מידיים וללא הודעה מראש. ט.ל.ח