מה חשוב לקחת איתנו לטיול בהודו? זו שאלה לא פשוטה מכיוון שהתרמיל שלנו הופך להיות הבית שלנו לתקופת הטיול בהודו. לעיתים מדובר בחודשים רבים.

אתם תשמעו שיש בהודו כבר הכל ולפעמים זה נכון, אבל יש דברים שהאיכות שלהם טובה יותר בארץ ולכן עדיף שנביא איתנו ולא נקנה בהודו. לכן עשינו לכם סדר לרשימה שחשוב מאוד לקחת להודו כבר מהארץ.


תרמיל

הודו לרוב זה טיול ארוך שאורך החל ממספר שבועות ועד לשנה. התרמיל שאיתו נצא לטיול זה הבית שלנו למספר חודשים הקרובים ולכן חשוב מאוד לדעת מה כן לקחת איתנו להודו ומה פשוט להשאיר בארץ, הסיבה: חבל על הגב שלנו. המלצת צוות מטיילים בהודו הוא תרמיל 60 ליטר פלוס תיק יום קטן 10 ליטר.

פנס

בהודו לקראת הערב הכל חשוך, אין תאורת רחוב כמו בארץ ולכן חשוב להערך עם פנס טוב שיוכל להאיר לנו את הדרך לגסטהאוס.

מנעול

כשנגיע לכל גסטהאוס בהודו נצטרך לשמור על הציוד שלנו, לנעול את הדלת מבחוץ, ולכן חשוב שיהיה לנו מנעול טוב, בעדיפות למנעול קוד שלא נצטרך “לסחוב” את המפתח כשנרצה להיכנס לים בדרום למשל, או לצאת למסיבה טובה בצפון. לכן ההמלצה שלנו זה להיפטר מהמפתח ופשוט קחו איתכם מנעול קוד.

מטען נייד לפלאפון

בהודו יהיו לנו נסיעות/טיסות ארוכות מאוד, לא תמיד יש מקום לשקע חשמלי (במיוחד בסליפרים) ולכן חשוב מאוד שתהיה לנו סוללה בפלאפון, אם זה בשביל לשמוע שירים בדרך או סתם לתקשר עם העולם החיצון. פריט חובה למטייל בהודו.

נעלי הליכה סגורות

בצפון ובדרום נצטרך נעלי הליכה סגורות ונוחות, בצפון גם בעיקר בגלל הגשמים והבוץ. ובדרום גם בנסיעות ארוכות ובמעברים.

זוגות תחתונים

שק כביסה

JBL

מפצל חשמל

קפה

תיק רחצה

מצעים למיטה

מטען נייד לפלאפון

אוזניות

פנקס חיסונים

מגבות פנים ורחצה

נעלים סגורות ונוחות לטיולים

כפכפים

נעלי שורש

נשים – מוזמנת לכתבה המורחבת לציוד שנשים חייבות בהודו – לחצי כאן 

מה יש בהודו? לנשים – טמפונים יש, תחבושות יש, פדים (הכוונה לתחתוניות) אין, תביאי. תחתונים וגרביים – לא יהיה לך כאן, תביאי. 7 גג, מכבסים פה. חזיות – תביאי. אם את שופעת אז גם חזיית ספורט, הדרכים פה משובשות ואת קופצת כמו מינימום שיעור אירובי. תביאי בגד ים מהבית אם נראה לך שתגיעי לחופים.

מכנסי שרוואל יש גם מחממים וגם מאווררים אבל לא קצרים. אני הבאתי מכנסי טיולים מתקצרים ומרוצה. חולצות – תלוי. אני גם שופעת וגם לא אוהבת את הסטייל ההודי, אז אני לא מוצאת חולצות בכלל, חבל שלא הבאתי יותר חולצות מהבית. אם אמרו לך שגופיות או צבע כהה או צמוד או חושפני או משהו כלשהו לא מתאים ללבוש – לא תקף בצפון הודו, הכל הולך. וגם לא כזה מתלכלך, לא צריך לפחד שהחולצות יילכו לפח.

פרוביוטיקה. גם לבטן וגם למנוע בעיות וגינליות במקרה שתצטרכי אנטיביוטיקה ואת רגישה באזור הזה. אגיסטן מאותה סיבה.
כפכפים לאמבטיה בנוסף על הסנדל”שים. נעלי הליכה במידה מעל למידה הרגילה שלך. גם אם את קונה יד שנייה, עדיין תלכי לחנות סטייל למטייל ותבקשי שיעזרו לך לבדוק אם הן נכונות לך, יש להם שיטות. אותו כנ”ל עם תיק, שיילמדו אותך איך נכון לשאת אותו. אין צורך במוצרי טיפוח, טואלטיקה, ותרופות גנריות סטייל אקמול, את יכולה לקנות בהודו. מגבת מהירת ייבוש מאוד שימושית. שקיות ניילון – אין פה

7 תחתונים, 7 גרביים, חולצות 4-5, מכנסיים עדיף גם מכנסי טיולים שניתן לקצר, אולי גוזיות, נעליים סגורות, כפכפים, מנעול, פנס, לנשים טמפונים/פדים,

כתיבת תגובה

סל קניות

התחברות